måndag 28 mars 2011

På fredag

Jag åker på fredag. Nu är det alltså några få dagar kvar och resfebern har kickat in på högsta växeln. Allt är packat och klart och väskan går knappt igen. Då får jag glada nyheter av mina vänner med barn att dom har barnkläder som jag kan ta med. Detta är givetvis bra nyheter och nu får jag nytta av mina tetris-kunskaper.

Tack Jenny och Christian!



På fredag kommer jag alltså åka till Lima där den ursprungliga planen var att träffa andra volontärer för att sedan tillsammans åka till Cusco. Istället kommer jag upptäcka Lima själv eftersom de andra två volontärerna redan är runt och reser i Syd-Amerika och kommer på egen hand ansluta i Cusco. Så förhoppningsvis hinner jag med en tur ner till Nazca för att se Nazca linjerna och även prova på att surfa nedför sanddynor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar