söndag 1 maj 2011

Dr Victor?

Jag hoppades på att aldrig få tillfälle att träffa Dr Victor. Nu ser det ut att bli en andra gång idag. Fått en lagom dos av streptokocker och min hals är inte helt hundra. Dr Victor nämnde även salmonella, men det var för 3 dagar sedan - så jag hoppas att allt är lugnt. Gått på antibiotika i tre dagar och inte blivit bättre, hoppas på provtagning idag! Dr victor är den bästa doktor jag träffat...funderar på att ta med honom hem!

Ok, förutom detta så har det inte hänt så mycket mer för min del. Har ju trots allt spenderat tid i lägenheteten med filtar och tjocka kläder. Tittat på South Park lite för mycket...

Missade tyvärr när vi bakade pizza till hela skolan i Pumamarca. Detta var en riktigt succé! ni som har facebook kan gå in på perus challenge grupp och se bilder. Lägger ut ett par av bilderna nedan.

Team pizza:


Lyckliga pizza-ätare:


Leka - kul:


Det var varmt, ok? :)


Volunteer team april 2011:


Chicken dance - succé:


Snyt näsan, tvätta händerna, smörj in ansikte och händer...därefter banan:

3 kommentarer:

  1. Jätteintressant blogg. Krya på dig och hoppas att det inte är nån salmonella. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Tyvärr var det salmonella, dock inte så mycket. Får behandling för det nu!

    Hoppas allt är bra med dig och familjen!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. :(. Salmonella låter otäckt. Hoppas du kommer på benen snart igen så du kan följa med på den där bussresan och återvända till skolan. Här är det bra men det snöar i Sverige (Den 4 maj?!). Kram

    SvaraRadera